Škodni centri:

Prijava škode

Ko nastopi škodni primer (škoda na vozilu, nezgoda, smrt zavarovane osebe, škoda na premoženju, …):

  • kot zavarovalec oz. zavarovanec o tem takoj obvestite zavarovalnico,
  • od nastanka škode pa do sprejema navodil s strani zavarovalnice o postopku reševanja škode, ste dolžni ukrepati kot dober gospodar. To pomeni, da takoj pristopite k preprečevanju nastajanja še večje škode, o sami škodi pa ohranite dokaze – poškodovane predmete, fotografije ipd;
  • kot zavarovanec oz. zavarovalec ste dolžni zavarovalnici posredovati vse zahtevane podatke ter dokaze, ki so potrebni za ugotavljanje vzroka, obsega ter višine škode (zapisniki, računi, dobavnice, fotografije ipd.). V primeru nezgod, kjer so nastale telesne poškodbe je potrebno predložiti vso zdravstveno dokumentacijo o poteku zdravljenja oz. ugotavljanja invalidnosti.
  • V primeru požara, eksplozije, vloma, ropa, tatvine ali naklepa oz. poskusa teh dejanj in uveljavljanja škod iz avtomobilskega kaska zaradi udarca neznanega motornega vozila o tem nemudoma obvestite policijo.

Kako ravnati v primeru prometne nesreče?

V čim krajšem času zavarujte kraj ter pomagajte morebitnim poškodovanim v prometni nesreči.

Po prometni nesreči mora udelečenec prometne nesreče:
1. ustaviti vozilo,
2. zavarovati in označiti kraj nesreče,
3. pri prometni nesreči I. kategorije (nastala samo materialna škoda) vozilo čimprej odstraniti iz vozišča,
4. pomagati poškodovancem,
5. po možnosti fotografirati položaj vozil ob nastanku nesreče,
6. obvestiti policijo na telefonsko številko 113, razen pri prometni nesreči I. kategorije,
7. soudeleženim ali poškodovanim v prometni nesreči posredovati ime, prriimek, naslov, podatke iz vozniškega dovoljenja in prometnega dovoljenja ter podatke o obveznem zavarovanje
8. izpolniti Evropsko poročilo o prometni nesreči , v katerem mora biti ustrezno označen potek prometne nesreče,
9. osebi, ki ji je povzročena škoda, pa je ni na kraju nesreče, posredovati osebne podatke,
10. obvestiti policijo na telefonsko številko 113 v vseh primerih , ko se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti za nastanek promenne nesreče

Za uveljevitev škodnega dogodka iz naslova avtomobilskega kaska mora voznik zavarovanega vozila:
1. v vseh primerih takoj storiti vse, kar je v njegovi moči, da bi preprečil nadaljne nastajanje škode, upoštevajoč navodila zavarovalnice,
2. obvestiti policijo o vseh škodnih primerih, zlasti pa naslednjih:
- tatvina vozila
- poškodovanje vozila zaradi prometne nesreče
- poškodovanje vozila zaradi požara,
- poškodovanje parkiranega vozila, ki je nastalo z dotikom neznanega motornega vozila (škoda na parkirnem prostoru)
- poškodovanje vozila zaradi objestnega dejanja tretjih oseb,
- poškodovanje vozila zaradi naleta divjadi ali domače živali.

Kdaj je nujno poklicati policijo (na številko 113)?
- Če je v prometni nesreči nastala večja meterialna škoda ali če pride do telesnih poškodb.
- Če kateri od udeležencev prometne nesreče noče dati podatkov o vozilu in vozniku.
- Če se z voznikom soudeleženeda vozila ne morete sporazumeti o krivdi za nastalo nesrečo.
- Če soudeleženec pobegne s kraja nesreče.
- Če sumite , da je voznik soudeleženega vozila pod vplivom alkohola ali mamil
- Če sumite, da je prometna nesreča povzročena namerno.
- Če ne de do direktnega trčenja med vozili (izogibanje oziroma brez dotila z udeleženimi vozili).
- Če udeleženec noče izpolniti in podpisati Evropskega poročila o prometni nesreči oz. če tega poročila nimate.
- Če je v prometni nesreči udeleženo vozilo tuje registracije.
- Če gre za primere opisane zgoraj, v 2. točki poglavja »Uveljavljanje šodnega dogodka iz naslova avtomobilskega kaska«.

Vsak škodni primer v najkrajšem možnem času prijavite v najbližji škodni center GENERALI D. D.

IZJAVA O ZASEBNOSTI

Naše spletno mesto uporablja piškotke. To so majhni podatkovni drobci, ki jih spletni strežnik ob obisku ponudi vašemu brskalniku. Ta jih običajno shrani na vaš računalnik oziroma mobilno napravo, ob poznejših obiskih pa se shranjeni piškotek iz brskalnika ponovno pošlje strežniku. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje nastavitev, vodenje seje posameznega uporabnika, razlikovanje med uporabniki in za njihovo sledenje na spletišču (lahko tudi med večimi spletišči). Nadzor nad nalaganjem piškotkov, pregled njihovih lastnostni in njihovo brisanje so možni v nastavitvah vašega spletnega brskalnika ali z uporabo dodatnih vtičnikov v njem.

Piškotke razlikujemo glede na naslednje značilnosti:

1. začasni (in sejni) ali trajni piškotki,
2. lastni piškotki ali piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotek je piškotek, ki se samodejno izbriše, ko brskalnik zaprete, medtem ko trajni piškotek ostane shranjen v brskalniku, dokler ne mine določeno obdobje (kar je lahko nekaj minut, dni ali več let).

Lastne piškotke postavi spletno mesto, ki ste ga obiskali, piškotke tretjih oseb pa postavi zunanja partnerska spletna storitev, ki je v spletno mesto vključena zaradi želene funkcionalnosti.

Katere piškotke uporabljamo na naši spletni strani?

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke analitične storitve Google Analytics, ki so tako trajni in začasni (sejni piškotki), in pištotke vtičnika WordPress Statistics. Storitev uporabljamo za namen analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Omogočajo nam, da ocenjujemo doseg in zanimivost naših prispevkov in odziv na občasne medijske akcije, ki jih izvajamo. Vse podatke uporabljamo interno in zgolj v namen izboljševanja našega spletnega mesta.

Kaj pa piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij?

Piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij nam omogočajo, da v vsebino svojega spletnega mesta integriramo njihove produkte – tako lahko obiskovalci delite vsebine s svojimi prijatelji oziroma drugimi povezanimi osebami (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom. Če ob obisku našega spletnega mesta niste prijavljeni v posamezno družbeno omrežje (ali niste njegov član), pa je potrebno soglasje za nalaganje piškotkov s strani vtičnikov.

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod našim upravljanjem. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč ne odgovarjamo, obiskovalcem preprosto le nudimo povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij s področja informacijske varnosti.